Szabó István Zoltán: Neuromancia – A technika kérdése (Szeged)

Időpont: 2017. november 10., szombat, 12:00-14:00

Helyszín: 6722. Szeged, Egyetem utca 2-6. (SZTE Irodalomtudományi Doktori Iskola)

Facebook-esemény

"A Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának Doktori Tanácsa meghívja Önt Szabó István Zoltán "Neuromancia – A technika kérdése William Gibson regényeiben, esszéiben és költészetében" című PhD-értekezésének 2017. november 10-én 12 órai kezdettel a Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának Kari Tanácstermében (6722 Szeged, Egyetem u. 2.) tartandó nyilvános vitájára.

A bizottság összetétele:
Elnök: dr. Csúri Károly egyetemi tanár
Opponensek:
dr. H. Nagy Péter egyetemi adjunktus
dr. Molnár Gábor Tamás egyetemi adjunktus
Tagok:
dr. Czeglédi András egyetemi docens
dr. Kelemen Zoltán egyetemi docens.

Az értekezés témavezetője: dr. Fogarasi György egyetemi docens. Az értekezés megtekinthető a Tanulmányi és Információs Központ Könyvtárában, elektronikus hozzáférés: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/4098/

A nyilvános vitában minden jelenlevő részt vehet, és írásban is előzetesen észrevételt tehet."

Megjegyzések